Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

1.Kötelező-e a regisztráció?

A webáruházunkban való vásárlásnak nincs regisztrációs kötelezettsége, ettől függetlenül a regisztráció előnyökkel jár. Extra ajándékok, akciók, hírlevelek, azon a praktikumon túl, hogy nem szükséges minden vásárlásnál újra megadni az adatokat. Regisztrálni és belépni is az oldal jobb felső sarkában található ember ikonra kattintva tud.

2. Hogyan lehet rendelést leadni?

A patikam.hu webáruházunk felületén a kiválasztott termék/ek a kosárba helyezést követően, tetszőlegesen módosíthatóak, cserélhetőek.

A termékek kiválasztását követően, a kosár menüben lehet azokat kilistázni, a Tovább a Pénztárhoz gombra kattintva, rögzítheti számlázási és szállítási adatait véglegesítheti rendelését, majd kiválaszthatja a kívánt fizetési módot.

Szállítással vagy számlázással kapcsolatos kéréseit szintén itt rögzítheti a rendelés jegyzetek ablakban.

3.Milyen fizetési módok közül tudok választani?

GLS általi kiszállítás esetén Barion, átutalás a cég bankszámlaszámára és utánvétes fizetési módok közül választhat, míg MPL kiszállítás esetén Barion és átutalásos fizetésre van lehetőség. Személyes átvétel esetén Barion, átutalás a cég bankszámlaszámára és utánvétes fizetési módok lehetségesek, az utánvét választása esetén a helyszínen választhat készpénzes vagy kártyás fizetési módot.

4. Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem, mi a teendő?

Amennyiben a Barion fizetés meghiúsul, átutalhatja az összeget bankszámlára vagy kérhet utánvétes fizetési lehetőséget. Amennyiben ezek a lehetőségek nem megfelelőek önnek, kérjük, mondja le a rendelését, és adjon le egy újat.

5. Van lehetőség egészségpénztári kártyával fizetni?

Egészségpénztári kártyával történő fizetésre online webáruházakban sajnos nincs lehetőség. Egészségpénztári számla igénylése lehetséges oldalunkon. Amennyiben egészségpénztár nevére kiállított számlát szeretne, kérjük, hogy a számlázási adatoknál jelölje meg ezt a lehetőséget.

6. Fizethetek készpénzzel az átvételkor?

GLS házhoz szállítás esetén, csomagpontban vagy csomagautomatánál, illetve személyes átvétel esetén van rá lehetőség. MPL által történő kézbesítés esetén kizárólag Barion vagy banki átutalás útján történő fizetés lehetséges.

7. Milyen szállítási módok közül tudok választani?

Futárszolgálat leszerződött partnereink egyikével (MPL, GLS), vagy gyógyszert is tartalmazó rendelés esetén személyes átvételre van lehetőség a helyszínen, gyógyszertárunkban.

8. Valamiért csak személyes átvételi lehetőséget tudok választani a szállítási módoknál, miért van ez?

Ha gyógyszernek minősülő készítményt tartalmaz rendelése akkor csak személyes patikai átvétellel kérheti rendelését.

9. Mi számít gyógyszernek (OTC)?

A gyógyszereket az különbözteti meg pl. az étrend-kiegészítőktől, hogy sokkal szigorúbban be vannak vizsgálva, így a jelzett hatóanyag-tartalom bizonyítottan bennük van, valamint a tisztaságuk, melléktermékektől mentességük is komolyabb szabályozás alá esik. A gyógyszereknél a dobozon törzskönyvi szám szerepel (OGYI-T-….) az egyéb készítményeknél nem. A 2022. január 1-vel életbe lépő jogszabályváltozás miatt a gyógyszerek házhoz szállítását kizárólag a közvetlen lakossági gyógyszerellátásra jogosult vállalkozás jogszabály szerint arra jogosult szakdolgozója végezheti. GLS, MPL, Foxpost és egyéb futárszolgálattal ezek a készítmények nem rendelhetők.

10. A gyógyszernek minősülő készítményeket hogyan ismerem fel a patikam.hu oldalon?

A gyógyszernek minősülő készítmények esetén a készítmény fotója mellett szerepel: Ezt a terméket 2022. január 1-től csak személyes átvételi móddal tudja megvásárolni. (hivatkozás: 2006. évi XCVIII. törvény 74/A§) Bővebben: a jogszabályi változásról

11. Hány nap a szállítási idő?

A rendelések teljesítési ideje 2-8 munkanap. A raktáron lévő termékek esetében 2 nap alatt ki tudjuk szállítani a termékeket.

12. Mennyi a szállítási költség?

Szállítási módtól és értékhatártól függően változik: www.patikam.hu/szallitas_6

13. Hol találom meg a számlámat?

A számlát e-mailben küldjük el önnek, a csomagban szállítólevelet fog találni.

14. Külföldre is tudok rendelni?

Nem, sajnos a portfoliónkban szereplő termékek külföldre való eljuttatása a szabályozás keretei miatt nem lehetséges.

15. Hogyan tudok elállni a rendeléstől?

Az info@patikam.hu címre küldött elállási nyilatkozatban.

16. Kérdés esetén hova forduljak?

Az info@patikam.hu címre írhat vagy a +36204204359 számon kereshet minket.